Terméke eladhatóságát javítja vagy teheti tönkre a róla készült fotó
— ne bízza a véletlenre
mutassa be képekben: aki lemaradt, az kimaradtnak érzi magát – aki ott volt, örömmel mesél róla.
Cége presztizsét rendezvényfotóval is emelheti.
szöveges anyagait tuningolja fel színes akció-fotókkal
A termékfotózás viszonylag egyszerű… mondhatja Ön – és igaza van. Mert ugye, mit tegyen egy olyan cég, amelynek nincsenek termékei? Márminthogy mit tegyen egy olyan vállalkozás, amely nem szoftvert, fogkefét, vagy más kézzel fogható dolgot kínál?
Igen, a válasz a szolgáltatásfotózás. Önnek teljesen igaza van, ha azt gondolja, hogy ez egy speciális terület. A termékfotózáshoz képest valóban más szemléletmódot és más fotó-felszerelést kell használni hozzá. Amitől egy szolgáltatást ábrázoló fotó életre tud kelni, amitől azonnali kommunikációval félreérthetetlenül ügyfele tudomására hozza, hogy mivel foglalkozik a cége – azt a kreatív hozzállás adja: egy olyan, élettel teli szemléletmód, amely valójában ott lapul Önben is.
De ne szaladjunk ennyire előre – amikor majd cége szolgáltatásának fotózásán fogunk dolgozni, pontosan tudni fogja, hogy mire utalok ezzel a mondattal. Most térjünk vissza ahhoz, amink jelenleg van: Ön valószínűleg azt szeretné – de feltétlenül írja meg ha másként van – hogy vállalkozása szolgáltatását figyelemfelkeltő és vonzó módon tudja bemutatni.
A "vonzó" szónak itt kiemelt szerepe van: azt jelenti, hogy kellemes érzés a képre nézni, hogy az barátságos és érthető – elmondja, hogy mi történik.
Valójában, ami esztétikus és könnyen érthető, az kommunikál az ügyfelei számára.
Vagyis vonzó a számukra.
Leegyszerűsítve: az ember könnyebben nyúl olyan dolgok felé, amelyek esztétikusak és érthetőek; valahogy önkéntelenül is többet akarunk megtudni az ilyen dolgokról.
Tesztelje le most rögtön: lapozzon fel néhány hirdetést és figyelje meg a saját reakcióit.
Folyomány: nyúlunk az ilyen promóciós anyagokért és megnézzük hogy miről szólnak még.
Tény: a jó szolgáltatásfotó, azáltal hogy vonzóvá teszi promóciós anyagait, kiváncsivá is teszi az ügyfelét, ezáltal előre beolajozza a bontakozó kapcsolatot.
Az Ön cégét és szolgáltatásait valamint azok eredményességét – hiszen ügyfele ezt várja el – fotókon keresztül néhány pillanat alatt be lehet mutatni.
Ráadásul, az ilyen promóció kitűnik a többi közül és utat tör magának.
Így működik: a mai, reklámorientált világban minden lehetséges pontból marketing üzenetek tonnáival árasztják el az embereket, akik emiatt kifejlesztettek egy mesterséges vakságot.
Ezen a vakságon azonban a jó fotó még mindig képes keresztülhatolni.
És megállító ereje van: emlékszik? épp az imént teszteltük le. Megragadja a figyelmet és nem engedi továbbkalandozni --> odaszögezi a promócióhoz és mégjobban felcsigázza.
Most vonatkoztassuk mindezt az Ön cégére: elmondható-e, hogy pusztán a szolgáltatásairól készült képek használatával néhány pillanat alatt gyorsan és vonzóan be tudja mutatni vállalkozását?
Vagy nézzük meg más nézőpontból: a szolgáltatásairól készült fotókon valóban az látható, amit Ön ténylegesen szolgáltat? Félreérthetetlenül?