• aktiv-arpa-targyfoto
  • sutemeny
  • sutemeny
  • sutemeny
  • sutemeny
  • sutemeny-targyfoto
  • szemuveg-termekfoto
  • szemuveg
  • szemuveg
  • tetra-muszer-foto
  • nyaklap-termekfoto
  • foliahegyszeto-targyfoto
  • foliahegyszeto-targyfoto
  • tisztito-szett-foto
Járműfotózás

mondja el képekben…

Egy kép el tud mondani mindent a termékéről: azonnali benyomást kelt, vágyat ébreszt
és felpiszkálja ez érdeklődést.

Soha ne becsülje alá a fotók erejét

a termékfotó, ami nélkül csak küszködés az értékesítés

A jó fotónak ereje van. Nem helyettesíti semmi és nem lehet figyelmen kívül hagyni: akkor is látjuk ha nem akarjuk. Bármilyen újságot veszünk is kézbe, bármelyik weboldalt nyitjuk is meg, a legelső dolgok egyike amire a tekintetünk fókuszál, mindig egy kép.

A jó fotó elmondja mindazt, amit csak nagyon nehezen vagy sehogy sem lehetne érzékeltetni: rögtön látjuk belőle, hogy a termék milyen színű, milyen a formavilága, használt-e vagy új, hogy a másik márkához képest milyen (például jobban kézre esik-e mert ergonomikusabb a fogantyúja) hogy fémből van-e vagy fából, műanyag vagy bőr… és még nagyon-nagyon sok mindent. Nagyon sok mindent.

Hihetelen mértékű, szinte mindent elsöprő erő van abban, hogy milyen érzést vált ki a jó termékfotó a fogyasztóból:

Ettől elegánsabb leszek…
Hmmm, vagány…
Olyan mint egy ékszer…
Ez tutira nem fog elkopni…
Ettől szebb lesz a konyhám…

Az emberek azért vásárolnak meg egy terméket – és nemritkán a drágább terméket – mert ott matatnak bennük a fentiekhez hasonló érzések.

Ezért a jó termékfotó kincs.

De mindez megfordítva is igaz; a rosszul sikerült kép is azonnali hatást kelt. Mégha az Ön leendő vásárlója nem is fordít rá különösebb figyelmet, akkor is, azonnali alapon kialakul benne egy taszító érzés és óvatosabbá, körültekintőbbé válik ahelyett, hogy rögtön le lenne nyűgözve.

Nem érdemes kispórolni néhány ezer forintot egy termék promóciójából, és utána elbukni több százezer vagy több millió forintot az elmaradt vásárlások miatt.

Ellenőrizze le: vegye elő a saját promóciós anyagait és tekintsen rájuk friss szemmel; nézzen rájuk úgy, mintha most látná őket először. Mit lát? Vonzó a terméke? Kellően be van világítva? Jól látható a képen? Pillanatnyi kétség nélkül azonnal felismerhető? Részletgazdag? Elegendően nagy? Milyen érzést vált ki?

Nagyságrendekkel több eladott termék

Nagyságrendekkel több új ügyfél az üzletben

Termékfotó nélkül reklámozni olyan, mint egy kútba kiabálni: Ki hallja meg?
Gyenge minőségű termékfotót használni pedig olyan, mint félig behúzott kézifékkel közlekedni: a promócióba tankolt pénz csupán magas fordulatszámon pörgeti a motort, miközben a konkurens cégek sorra integetnek hátrafelé és köszönik hogy előre engedték őket…

Sőt, a helyzet még rosszabb: mert egy nem optimális termékfotó rontja a termék imázsát, rontja a cég imázsát, és amellett hogy elmaradt vásárlásokat generál a nap 24 órájában, RÁADÁSUL folyamatosan erősíti a konkurens cégek termékeit.

Ezért a rossz termékfotó átok.

A jó termékfotó felcsigázza a vásárlót és kialakít benne egy birtoklási vágyat.

A jó termékfotó vonza a figyelmet.

A jó termékfotó megragadja a figyelmet.

A jó termékfotó behozza a vevőt az üzletbe.

A jó termékfotó olyan valami, aminek mellőzése luxus.

 

 

 

ugrás a lap tetejére